viernes, 17 de febrero de 2017

Petjapapers


Disseny petjapapers. DIN A3.
Aquesta activitat és sobre el disseny d’objectes. Es tracta de dissenyar un petjapapers, dir el material, especificar el seu procés de fabricació i que fos ergonòmic. Vam realitzar aquesta activitat durant dues hores de classe. Primerament, vaig agafar un full DIN A3 doblegat per realitzar els esbossos (pluja d’idees). Després d’acabar els esbossos y escollir el disseny del petjapapers, vaig fer una maduració del projecte, on vaig dibuixar una perspectiva paral·lela del petjapapers amb la mà agafant-lo. El meu disseny és d’alumini (un material barat i reciclable) i per tant abaratirà el preu de producció. Al dissenyar el petjapapers, vaig pensar que el meu disseny podria fer més funcions a part de aguantar els fulls. Per tant, en la base vaig fer uns forats per a que es pugui introduir un llapis o bolígraf i la part per on s’agafa el petjapapers, l’he fet una maquineta. Així que, el meu disseny és multifuncional.


Després d’això, vaig agafar la làmina DIN A3 i començar a fer els plànols amb acotacions. Vaig utilitzar molts colors lluminosos. Cada cara té un color diferent. La tècnica que vaig utilitzar és llapis de colors aquarel·lables i un pinzell amb càrrega d’aigua. 
Detall del petjapapers. DIN A3.

No hay comentarios:

Publicar un comentario