viernes, 17 de febrero de 2017

Figura humana dins d'un entorn real I

Làmina 50x70. Carbonet.
Aquesta tasca de dibuix artístic està basada en la selectivitat. Es tracta de dibuixar una nena en un gronxador i la seva ombra projectada a terra. Per tant, l’espai tenia que ser un parc infantil. Aquesta activitat va ser feta durant dues hores de classe.

Primerament, vaig agafar un foli DIN A3 doblegat per realitzar els esbossos. Un cop acabats els esbossos, vaig agafar la làmina de 50x70 cm per fer el dibuix final. La tècnica que vaig utilitzar és el carbonet i un llapis.


A l’hora de fer l’espai, vaig tenir problemes, ja que no em sortia. Mai havia dibuixat figura humana dins d’un entorn real, per tant, el dibuix és millorable. He vist que tinc un problema amb l’espai i quan tingui més temps, practicaré en la meva llibreta d’artista.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario