viernes, 17 de febrero de 2017

Ulleres Smart

Ulleres Smart. Làmina DIN A3.
Aquesta activitat està basada en selectivitat. Es tracta de dissenyar unes ulleres per promocionar la marca del cotxe Smart  de Mercedes. Per a realitzar aquesta tasca vam disposar de dues hores de classe. Primerament, el que vaig fer era intentar veure coses característiques d’aquesta marca. Després de trobar la cosa característica del cotxe vaig fer una pluja d’idees en un foli DIN A3 doblegat. Al acabar la pluja d’idees vaig agafar una làmina DIN A3 per realitzar els plànols (planta, alçat i perfil).

Després de realitzar els plànols i acotar-los vaig dibuixar la perspectiva paral·lela de les ulleres. La tècnica utilitzada va ser els llapis de colors aquarel·lables i un llapis portamines.

A l’hora de realitzar els plànols vaig fer un error bastant greu, que és girar el perfil. La pròxima vegada intentaré estar més atent per no repetir aquest error. També, la perspectiva paral·lela no em va sortir bé a causa de poca pràctica de dibuix.

No hay comentarios:

Publicar un comentario