jueves, 27 de abril de 2017

Llibreta d'artista

Aquesta activitat de llibreta d'artista correspon al tercer trimestre, ja que fem l'espai i per tant el tema d'aquestos dibuixos és paisatge interpretat. S'havia de dibuixar tres dibuixos com a mínim. Jo vaig fer tres dibuixos els quals són en forma horitzontal. En quant a la tècnica vaig utilitzar rotuladors, bolígraf i els llapis aquarel·lables. 

Paisatge interpretat 1. DIN-A3
Per a fer el primer dibuix em vaig inspirar veient fotografies de paisatges diferents per dibuixar després amb la tècnica que m'agrada. En el dibuix podem veure un riu, molta vegetació i les montanyes al fons. Aquest dibuix té tècnica, però és massa descriptiu per a ser paisatge interpretat. Tampoc té ningun missatge personal. 
   
Paisatge interpretat 2. DIN-A3
Per a realitzar el segon dibuix em vaig inspirar en la música que escolto (heavy metal). En aquest cas no vaig tenir que buscar altres fotografies o dibuixos per a realitzar-ho. En la imatge podem veure una persona dormint i tot el que té al voltant és com si fós el somni. Podem veure que la paret frontal ha desaparegut, per la qual cosa podem veure un personatge inventat entre flames i lluna brillant amb tota la seva força. Aquest personatge inventat mostra el símbol de rock i heavy metal. El dibuix té missatge, però malauradament té un tractament una mica infantil. 

Paisatge interpretat 3. DIN-A3
Per a realitzar l'últim dibuix tampoc vaig necessitar referents. Vaig escollir un corb per a dibuixar perquè m'agrada molt aquest animal i em recorda la meva infància, ja que a l'invern veia aquests ocells als arbres amb tota la seva majestuasitat. Segurament us fareu una pregunta, perquè l'he representat mort? L'he representat mort per la guerra que hi ha al meu país. Segurament que ja no hi estan aquests animals a la ciutat on vivia, igual que moltes persones que han mort i ja no hi estaran mai allí. Segons la meva opinió, aquest dibuix és el millor d'aquesta entrada perquè té tècnica i el misstge. Per a dibuixar el corb vaig utilitzar el bolígraf negre i el fons amb els llapis aquarel·lables.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario