viernes, 18 de noviembre de 2016

Fruites

Fruites en un DIN-A3.
Aquesta tasca es basa en dibuix del natural d’una composició de fruites, que vam portar de casa, en un DIN-A3. Un cop decidida la composició de fruites vam posar-nos en grups de 4 persones per dibuixar. Vam tenir 2 hores per acabar-lo, però jo no vaig poder acabar-lo en tant poc temps i el vaig dur a casa. Podíem utilitzar, com a material, llapis de colors, llapis de colors aquarel·lables o aquarel·les. Jo vaig triar els llapis de colors aquarel·lables. El primer que vam fer era dibuixar amb un portamines les figures dels elements. Després vam d’haver d’aplicar capes de colors (del color més clar fins al color més obscur). La primera capa va ser del color groc, la segona, els colors taronja i la tercera els colors de cada element. Quan les fruites ja eren acabades, s’havia de dibuixar les ombres projectades, que en aquest cas eren les llums de classe.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario