jueves, 17 de noviembre de 2016

Cartell Trapezi

Cartell Trapezi. DIN-A3.
Aquesta activitat, basada en selectivitat, consisteix en fer un cartell de la fira del circ de Catalunya de Reus “Trapezi”. El temps del que vam disposar va ser 2 hores. L’element obligatori que s’havia que posar era un elefant, és el símbol de la fira. Va ser la primera activitat de cartellisme que vam fer.

El primer que vaig fer eren els esbossos en un DIN-A3 doblegat per la meitat. Jo vaig tenir clara la idea des de l’inici i per això vaig posar als esbossos la proposta final. A la làmina final, DIN-A3, vaig fer el cartell a la mida d’un DIN-A4. La composició és simple i equilibrada. Malauradament, no vaig poder acabar durant les dues hores i per això vaig utilitzar els inacabats artístics. Després, si que vaig poder dur-lo a casa i acabar-lo. Falta molt la creativitat per la meva part.

Els materials emprats van ser els llapisses de colors, portamines (0.5 mm de gruix) i retolador negre de marca alemanya “STAEDTLER” (0.6 mm de gruix).     

No hay comentarios:

Publicar un comentario