viernes, 24 de marzo de 2017

Interiors Inventats

Aquesta activitat de disseny ens introdueix cap al tercer trimestre on treballem els espais interiors amb un punt de fuga i amb la cònica obliqua. Vam iniciar aquesta activitat a classe i l'hem pogut acabar a casa.

Disseny d'interiors. DIN-A3

El primer dibuix (d'un punt de fuga) consisteix a dibuixar una habitació inventada que tingui només un punt de fuga. El dibuix també ha de ser pintat amb colors aquarel·lables o altres. Com podeu veure, jo he dibuixat una sala d'estar amb tres obertures (dues finestres grans i una porta), una xemeneia, un sofà, un seient i una tauleta petita. Els colors que vaig utilitzar són vius. Els materials que vaig utilitzar són: un llapis portamines, una regla de 30 cm i els llapis aquarel·lables. El format del paper és DIN-A3. 

Disseny d'interiors. DIN-A3
El segon dibuix consisteix a fer un dibuix d'un interior que tingui la cònica obliqua (és a dir, dos punts de fuga), la qual cosa implica més dificultat a l'hora de realitzar el dibuix. En el meu cas, vaig dibuixar un racó d'una sala d'estar que té dues obertures (una finestra i una porta), una prestatgeria i un sofà. Els materials que vaig utilitzar són: llapis portamines, regla de 30 cm i els llapis aquarel·lables. El format del paper és DIN-A3.

En general, l'únic problema greu que trobo és l'aplicació dels colors, ja que no se'm dóna bé i el resultat és una mica infantil. Per l'altra part, la cònica la tinc controlada. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario