miércoles, 25 de enero de 2017

Làmina Ergonomia

Ergonomia mà. DIN A3.
La professora ens va manar, com a dueres de nadal, aquesta tasaca de disseny. A l'activitat es demanava dibuixar en un DIN A3 quatre objectes ergonòmics amb les nostres mans. Com que va ser una activitat de nadal vaig tenir molt de temps per realitzar aquesta activitat bé. Vaig trigar una hora i mitja per dibuixar cada una de les mans amb el objecte agafat. Vaig tardar tant perquè vaig dibuixar la meva mà dreta i jo sóc dretà, per tant, anava poc a poc mirant la meva mà amb l'objecte agafat i després per dibuixar el deixava i per mirar tornava a agafar-lo. No vaig fer foto de la meva mà amb l'objecte perquè no m'agrada dibuixar mirant una fotografia. Els objectes que vaig escollir són: un llapis, unes tisores, un cúter i un ruixador. La tècnica que vaig utilitzar va ser uns llapis de colors aquarel·lables i un llapis portamines.

Detall de la mà amb tisores.

Detall de la mà amb gruixador.




No hay comentarios:

Publicar un comentario