miércoles, 25 de enero de 2017

Dibuixos de postures projectades (45 minuts)

Al segon trimestre, a l'assignatura de dibuix artístic, estem treballant figura humana. Des de començament del trimestre, cada divendres hem realitzat dibuixos de postures projectades (tan femenines com masculines). La tècnica que utilitzem és carbonet, i dibuixem sobre el paper de 50x70 cm. Se'ns projecta diversos nus i els hem de dibuixar en un temps de 45 minuts. Al començament em va costar molt, ja que és la primera vegadad que vaig dibuixar la figura humana en un format tan gran, tot i que abans vaig practicar a la llibreta d'artista. El que encara em costa és l'encaix i les proporcions. Em vaig donar compte de que és molt complicat enquadrar el cos humà. Tot i aquestes dificultats, cada vegada em surt millor.
A continuació, adjunto dos fotografies de postures fetes a classe:
50x70 cm. Carbonet.

50x70 cm. Carbonet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario