miércoles, 16 de noviembre de 2016

Dibuix científic

Fotografia del roser 
Aquesta activitat consisteix en fer un dibuix científic de qualsevol planta que calia comprar. En aquest  cas he elegit un roser. Aquest dibuix del natural el vam fer durant tres hores de classe i, a més, el vam poder dur a casa per acabar-lo. Jo no he pogut acabar-lo durant les tres hores, per això, vaig tenir que dur-lo a casa. 
Dibuix científic. DIN-A4

El primer que s’havia de fer, va ser agafar un DIN-A3, doblegar-lo i tallar-lo amb un cúter sobre una taula de tall per aconseguir un DIN-A4. Després d’haver-lo fet vam adjuntar les quatre taules i fer grups de quatre persones. Com a material de dibuix vaig utilitzar un llapis portamines (HB) de 0.5 mm de gruix. Per a fer el títol vaig utilitzar un retolador de marca alemanya “STAEDTLER” (0.6 mm de gruix). El títol vam tenir que escriure en llatí. 


Va ser mi primer dibuix científic i per això vaig demanar ajuda a la meua professora, la qual em va aconsellar i fins i tot intervindré en el dibuix. Per això em va quedar bastant bé. Igualment, falta millorar el dibuix, ja que em falta el rigor científic.        

No hay comentarios:

Publicar un comentario