viernes, 14 de abril de 2017

Cónica a l'aula

Aquesta activitat consisteix a fer dos dibuixos (un d'un punt de fuga i l'altre de dos punts de fuga) d'alguna part de classe, perquè aquest trimestre fem els espais interiors. Els dos dibuixos van ser realitzats a classe durant una hora i mitja. El paper és de mida 50x70 cm. Els materials que vaig utilitzar són: bolígraf i retoladors de marca "UNITED OFFICE". 

Dibuix de l'aula. 50x70 cm. 
Aquest dibuix és d'un punt de fuga. Vaig començar a dibuixar l'entrada de classe del dibuix amb el bolígraf. La línia d'horitzó la vaig ficar més para arriba de la meitat del paper. Després vaig seguir dibuixant les parets i el mobiliari de la classe. Un cop havia acabat, amb el retolador vaig repassar les línies i vaig començar a fer sombres i ambientació amb el pinzell amb càrrega d'aigua (diluint el color amb l'aigua). 

Dibuix de l'aula 2. 50x70 cm.
El segon dibuix va ser una mica més difícil que el primer, ja que s'havia de dibuixar amb dos punts de fuga. Aquesta vegada he escollit dibuixar un racó del fons de classe. Vaig situar la línia d'horitzó a la meitat del paper. Els objectes que he escollit per a dibuixar són una prestatgeria i un assecador de papers. 

Jo crec que el segon dibuix em va sortir molt més millor que el primer. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario