viernes, 24 de marzo de 2017

Disseny d'un habitatge

El perímetre de l''habitatge. 
Aquesta activitat és la primera amb la qual hem treballat el concepte d'escala. S'havia d'aplicar l'escala 1:50 per a realitzar la planta d'un habitatge que sigui per una parella i la seva filla. A la planta s'havia d'incloure 2 habitacions, 1 menjador, 1 cuina i 1 bany complet. Vam començar aquesta tasca a classe, però la vam poder acabar a casa.

Distribució de la planta d'una casa. DIN-A3.
Esbós de la planta. 
El primer de tot vaig fer en un full DIN-A3 doblegat l'escala d'1:50 per a passar els metres reals a centímetres en el dibuix. En acabar l'escala vaig dibuixar el perímetre de l'habitatge en la làmina DIN-A3. Un cop fet el perímetre vaig realitzar l'esbós de la distribució de les habitacions. Un cop acabat l'esbós vaig passar la distribució de les habitacions a la làmina final de format DIN-A3. Els materials que vaig utilitzar per a realitzar aquesta tasca són: llapis portamines, un escaire i cartabó, una regla de 30 cm i retolador negre permanent de marca STAEDTLER.   

No hay comentarios:

Publicar un comentario