viernes, 17 de febrero de 2017

Raport tèxtil infantil

Làmina DIN A3. Raport. 
Durant aquest segon trimestre, aquesta és la primera activitat de tipus selectivitat en relació al disseny tèxtil. Vam disposar de dues hores de classe, tot i això, vaig necessitar dur-lo a casa per poder acabar. L’activitat tracta de dissenyar un estampat infantil. Jo vaig dibuixar cotxes de diferents colors distribuïts per registres.

Primerament, vaig agafar un foli DIN A3 doblegat per realitzar pluja d’idees. Un cop acabats els esbossos, vaig dibuixar l’idea escollida en un full DIN A6. Un cop dibuixada l’idea, vaig ficar els números 1, 2, 3 i 4 en les cantonades exteriors del full i després retallar el full per la meitat tant com verticalment com horitzontalment. Aquestes quatre parts vaig girar-les 180º cap a dins i pegar-les amb celo. Vaig arreglar el desordre provocat pel gir i vaig calcar-lo a un altre full DIN A6. La tècnica utilitzada són els retoladors i bolígrafs de colors.


Finalment, vaig enganxar aquesta tres passos a la làmina DIN A3.   

No hay comentarios:

Publicar un comentario