miércoles, 16 de noviembre de 2016

Bodegó d'una galleda, aigua i feflex

Galleda, aigua i reflef en un 50 x 70 cm. Carbonet 
Aquest dibuix és activitat basada en prova de selectivitat que es fa cada divendres. Per realitzar-la només vam disposar de 2 hores. Havia que dibuixar un bodegó, que contingués galleda, aigua i reflex, en un espai tancat i amb la llum natural o artificial. A l’exercici es demanava que el dibuix sigui versemblant i poètic.

 El primer que s’havia de fer, van ser els esbossos. Havia que fer dos esbossos diferents en un DIN-A3 doblegat per la mitat. Al acabar-los, s’havia que triar un, i al esbós triat s’havia que posar ombres. La següent cosa era desenvolupar l’esbós triat en un paper 50 x 70 cm, el qual es podia triar la posició vertical o horitzontal. Com ja es pot veure a la imatge, jo he triat la posició horitzontal.

 Per a realitzar els esbossos vaig utilitzar un llapis 6B i la proposta final va ser feta amb un carbonet i una goma. Aquesta activitat em va anar malament, ja que mai havia dibuixat aigua, ni reflex. Això em va provocar problemes a l’hora de realitzar el dibuix. La professora em va ajudar a dibuixar la llum, perquè se lo vaig a demanar.       

No hay comentarios:

Publicar un comentario